My Kedai SnS

Monday, April 22, 2013

Weekend Yang Boring!

Tajuk je pon da tak menarik kan?
hahahha... pedulik ape....

Sabtu aritu ape ek xtvt aku?
mari fikir.....
None!!!
Owh.. duk umah sajork...
kemas2 umah yang dah penuh bulu kucing lebih dari bulu manusia...
ehhhhh....tiber bulu manusia....

Ahad g teman en.asben maen bola kt SMK Lembah Keramat kot.

Gerak dari umah dlm kul 3pm...
gile tak awal plak kan?
semangat sungguh klu dia nak maen bola...
cer aku ajak g window shopping..
bajet shopping mall dah nak tutup baru nak pegi...
ok.... tak baik mengate... nanti kene panah petir

BTW,
Sebelom ke padang, singgah dulu umah kawan dia kat bukit antarabangsa...
itu la punca aku kene ikut tu....
klu tak mmg jangan harap
sampai umah member dia pon dekat kul 4 lebih...
jauh kot dari bandar saujana putra ke sana...

lepas minum2 terus nak gerak la g padang...
sekali amikk kau!
ujan lebat!!!!

haaaa...yang best dia suh aku tinggal kat umah member dia tu...
ape gile
harus la tak nak kan?

ewah... suke2 kan...
dah la aku first time jumpa ....
sentap hati kittew..

so, pegi la jugak teman dia main bola...
hujan lebat weeiii.....
merase ribut lite2...
TETAPPPPPP nak main bola gak...
dalam hati " dah ku kate aku mls nak ikut!"
so merase la!!!

walaupon padang dah rupa kubang kerbau..
tetapppp semangat kesukanan
plan start main kul 5.
tau tak opponents datang kul bape???????
.
.
.
6:20!!!
yer lambat 1 jam 20 minit!

team laki aku ni dah warm up bagai la kat padang....
sampai je opponents harus la mak hauk uolssss

ratu sangat kan!
merase!



Merasa la kekalahan 4-1 ...
kah kah kah.... padan muke!
yang penting 1 gol tu laki ittew yang masukkan...

habis maen org dah azan maghrib... cepat2 siap cabut balik...
ngeri la suasana skolah tu...
klu time cerah pon dah horror kawasan tu,
ni kan pulak time maghrib2...
hoi!!!... tanak cakap....

camane la bebudak skolah tu blaja...
kesian tul
dengan toilet yang maha kotor...
ish ish ish

eh... tu je la...
nak sambung wat keje...

klah
bye!

No comments: