My Kedai SnS

Tuesday, April 23, 2013

Campur Aduk

Mcm rojak lak.... campur aduk....
aduk tu maknenye aderlah???
pak kaduk?
haaa.... ni pak kaduk mengendong kucing....

muke tersiksa si zorro kene sumbat dalam plastik....
asalnye nak timbang dia...
guna penimbang gantung tu..
alaaa.... yang org slalu timbang pisang tu kan...
ble imagine?
lantak!
hahahahahh

laki aku mmg pendengki kucing...
tapi aku lagi teruk..
suke sakat kucing tgh tdo hoi...
time tu je ko leh tatap muke dia dekat2..
mmg kene tonyoh la kan?
apsal ko comei sangat!!!

korg tengok la si lulu ni... saje posing mcm tu kan?...
tau aku nak snap gambo dia....
ingat seksi sangat lettew!...
nyampah.....

pastu aku baring dia ble landing lak atas perot...
tau la perut ittew empuk jeh...
hergh!...

tapi kan gambo kat bawah ni lagi nyampah...
dah la mendung je pagi tadi g keje...
eh... si mamat jawe nih slambe pakai rayban bagai....
harus la kene aaron ajis trusss.....
" eh... menghina u ni yang!"
ehhhhhh.... aku cakap mcm aaron ajis kot...
menghina ke?? ye ke?

bhahahahahahahah!!!!


pastu sampai opis kebulor hoi....
on pc trus g kantin....
dah la sampai lambat...
slambe lak lepak kantin bagai....
mkn nasik goreng je....
i on diet katenyeeeee.....
tapi menu tetap berlauk bagai kan? ...
harini lupa nak buat ESP Shaklee....
so mari melantak sesuke hati...
sebenarnye aku amik ESP tu nak bagi kulit ok je...
tetiba bleh tahan lapar bagai lak
sakit2 badan pon kurang...
maklumla... semenjak register jadi diva kertu nih...
iols sakit2 badannnnn....
(alasan nak up jerh)



No comments: