My Kedai SnS

Wednesday, July 23, 2014

Simply Siti Online Purchase

Ok..
panas hati nih
again
ape lah nasib aku dibulan pose nih..
banyak tul dugaan...

Keciwa sengsangat...
fefeeling nak try product simplysiti...
beli online...
sejak ade baby ni, payah nak window shopping ...
so, survey jer kt internat... terjebak plak nak try dermagic set ngn hidra vita B tu...
tgk review kemain lagi kan...

4th July tu Jumaat.
pepaham la... mesti next Isnin-Rabu baru barang sampai...
tu tak pe lagi...
Hari Khamis  (10 Jul '14) pon tak sampai lagi...
ehh?? mohtip?
dekat seminggu kot...

then call :
SimplySiti Sdn Bhd (846586-K)
Tel : +603 2163 8383
Fax : +603 2163 8282
E-mail : info@simplysiti.com.my
Address : Suite 5-01, 5th Floor,
Menara Atlan, 161 B,
Jalan Ampang, 50450 Kuala Lumpur.

staff tu cakap next week baru process.. (14-18 Jul)
ishh... lamanye!
tak pe la... maybe berjuta2 kot order online..
setakat cebisan order dari aku tu maybe tertinggal ke ape...
aku pon bukan nye order sampai ratusan...
prasangka baik yer...
tu balasan ko mls nak g beli kat kedai...
tak pe la...sabarlah nok.. bukan senang nak cantik...
eh?

then..
dari isnin.. membawak ke khamis (17Jul)
.... mohtip tak sampai lagi???
again aku call and staff dia cakap barang dah nak bawak keluar...
so, latest sampai dalam next week (minggu ke-3 selepas aku order)
amboi korang...sangat menguji tau...
hakhak ni dah la nerbes nak chantek cepat sebelom raya...
mohtip peram barang ahkhak camgitu sekali?

tak pe la...
ahkak pasrah... demi mu siti...
watevar!

ni dah 23Jul ni barang tak dapat lagi ape kes?????????
nak kene cerca?
aku dah post kat twitter bagai dah
sendu jehhh

pastu form enquiry kat website tu..
ala2 ikut-syarat-jeh uols!
tak ble nak fill-up form tu pon

bile aku nak track CN number tu pon aku kene assume dari Pos/G-Dex/Citylink/Nationwide eh... segala tok nenek courier lah.. sbb tak mention pakai courier ape kan....

TETAP NAN HADOOOO!!!!





mohtip mempermainkan perasaan hakhak ni kenape nokkkk??
tak takut dosa bulan pose?
takan nak suh bende kecik ni hakhak nak kene report kat TRIBUNAL jugak
letih tau!

order 4thJuly.. now 23Jul barang tak sampai lagi..
baik aku beli kat any drugstore yang jual je...
kononnye nak menyenangkan kehidupan
lagi menyusahkan ade lahhhh!!!

tadi call staff yang jaga online purchase ni katenye g warehouse... takpe...dah tinggalkan pesan...
sampai petang klu dia tak call balik... kompem hakhak cerca!


2 comments:

Anonymous said...

Sis prob produk ss dh stle ke belum?risaw jgk sb i bru purchase online takut kes brulang lg.

Unknown said...

sorry awak.. sy baru bole bukak blog :'(

brg dah sampai lama dah... 3 hari lepas sy post entry ni dia sampai...
jgn risau.. mmg sy kes terpencil kot... cuma tak bernasib baik...

hehehe.. tp masa warehouse haritu ku pulun beli byk2 ... puas hati!