My Kedai SnS

Thursday, July 24, 2014

Aidil Fitri 2014/1435h

Besok balik kg...
yay!
tahun ni beraya kat kg family aku dulu
maybe raya ke-2 baru balik umah in-law.


Btw,
harini takde mood nak keje...
takde mood nak buat apebende pon sebenarnya
...ade kesah harini
tapi biar la aku simpan dlm perut sendiri...
mudah2an bole kuar mereput sebagai bahan buangan...
mls nak simpan dalam hati
nanti org lain happy, aku yang sakit hati
aku maafkan... lantak la ape nak jadi
...
..
.



eh... ape aku melalut nih

nway,ramai gak yang dah start cuti kt opis aku nih...
walaupon mood raya tak beria..
mood keje mmg forever dah takde
tapi takpe... kite layannn jer.
heheh

klah korang....

SELAMAT HARI RAYA...
MAAF KLU TERKASAR BAHASA
STANDARD LA DAH KATE MULUT PUAKA.
TAPI HATI ADA SYURGA.. :)





No comments: