My Kedai SnS

Thursday, July 17, 2014

Kes Taska/ Nursery SMART LITTLE BEE - Part 3

Rentetan dari issue taska/nursery Naufal...

Ewah... rentetan la sangat..
Btw,semlm masa tgh duk type entry part-2 tu aku saje bukak balik blog Smart Little Bee, aku syak blog tu dah lama terbiar.. tapi takpe lah... aku tgh bagi publicity murahan kat diorg nih... biar org tau...
Klu diorg berani... diorg tak delete la comment aku nih


Bukan tujuan aku nak membusukkan nama nursery ni ... aku nak org tau and pihak atasan taska ni tau yang branch dia kat Bandar Saujana Putra tu tengah bermasalah.. bukan aku nak tutup periuk nasik diorg ke ape... ni nak kasi diorg alert skit yang bukan sume mak bapak yang hantar anak kat sana bole berdiam diri kalau klu korg buat taik camgini...

Owh... lupe ek nak bagitau... nursery tu budak tak ramai pon.. termasuk Naufal 7 org sumenyer... 2 babies, 5 toddler... rasenyer la... slalu aku tercheck attendance book tu aku duk kira byk tu je yang de sign in/out.. tak tau la klu mane yang tak tulis tu... tak ramai pon kan? penjaga plak 2 org... sometimes si Mastura tu datang, jadi la ber-3.. so ape yang kalut sangat? aku pon tak pahammm....

Haishh.. .harap2 dapat settle cara baik.. tapi camgini plak jadinyer..










UPDATE:
woh... taska ni dah bungkus uolsss!!!!!

tetiba buat jualan lelongan barang2 taska kt community FB tempat kami...
ade problem lettew...!!

tu la... aniaya org lagi... kan Allah dah balas....

dengar citer tutup bulan Nov/Dec 2014 lepas... jiran2 taska tu bagitau...

kan aku dah ckp aku tak halalkan duit aku tu buat bg makan kt anak org lain/gaji pekerja ko...
haaaaaaaaaa.... sila menjawap kat akhirat sok...

11/02/2015
- CASE CLOSED- #flipshawl #rasekanhencapanmek #seswaingnmukeuols









No comments: