My Kedai SnS

Tuesday, May 14, 2013

Susuk Dara : Coklat Love Habibi

Tengah hangat di pasaran kan?
yer yer aku tau
aku dulu pon penah dapat gambar geli kat FB tu...
gambar keputihan bagai tu
time tu mmg kejian secara berjemaah dengan iz yahya and Peeja kat twitter.
Gile tak tanjat lak tetibe kat FB ko de org tag gambar camgitu.

Pastu elok senyap plak pasal gambar tu...

Tetibe bebudak opis aku plak!
ader few yang pakai&mkn bagai
sampai akak cleaner ngn akak indon jaga kantin tu pon dah kecoh kehebatannyer
pade aku... yer la.. maybe serase kot ngn ko
ku biarkan aje
aku pon tak penah hidup nak menjamah jamu...
gara2 gosip si maya karin keti berbau bush bush sbb mkn jamu
ehhh.. tetiber!

Sampai kecoh2 la kate ketat bagai
hahahah.... pader aku, ape kejadah la korang ni *blushing*
malu kot nak cite kan

So nak dijadikan cerita ...
klu korang de sebak entry bulan lepas aku pasal en.asben sakit perut penyakit misteri tu....
korg tau la memacam cara aku try mane tau serasi lak ngn en.asben.
tetibe la budak2 opis ni cadangkan jamu nih



so sini aku copy paste skit kelebihannyer:


Coklat Love Habibi Jamu Susuk Dara

sifat fizikal: lembut n kenyal, berbau wangi herba
rasa; manis, lemak
kelemahan: air. pastikan jari anda kering ketika mencubit coklat love habibi ini.

if terkena air: mudah berkulat.
jangka hayat: 2 tahun jika tidak terkena air dan terkena panas.

tempat simpan yg paling sesuai: dalam hbag, dalam poket hehehehe..xde lah simpan dalam suhu bilik biasa. JANGAN SIMPAN DALAM PETI AIS.

siapa yang boleh makan: semua golongan manusia termasuk kanak2. tapi bahaya SEBAB MENAIKKAN SYAHWAT JUGA

~ khas utk wanita dan lelaki yang menjaga tubuh badan supaya sehat selalu sebagai kudap2 gantian.
* buang angin
* melawaskan membuang air kecil n besar
* melancarkan peredaran darah
* menaikkan nafsu syahwat.

jika badan anda rasa lemau2 malas2 boleh ler makan coklat love habibi ini ye..

kalau ada sintom2 kalau malam semalam ehem2..pagi rasa mengantuk n lemau2 badan malas nak g kerja, malas nak buat kerja rumah jadi ambillah coklat love habibi sebagai kudap2 harian ye..

1 bekas ni insyaallah boleh tahan 30 hari. gentelkan kecil je sebesar kuku kelingking.kunyah2, telan n minum air jarang.

kalau rasa2 senak ulu hati..toksah cari ENO lagi dah..makan je ni..sendawa, kentut, muntah pon boleh..pastu lapang perut

# Yang ni mengandung boleh makan sbb utk kesihatan cergas badan.



Untuk Masalah Senggugut ketika Haid , Anda boleh mengamalkan Coklat Love habibi , selain melancarkan peredaran darah , ianya elok untuk membuang angin dalam badan dan yang paling best , mampu menurunkan berat badan jika anda konsisten mengambil nya setiap hari.

Testimoni dari aku n husband:

  1. Pas gentel2 then kunyah2... trus tentut tentut! auuww... bhahahaha
  2. Sendawa sip baik tak kuar api 
  3. Badan ringan jerrrr
  4. Aku rase mcm jerawat kurang skit
  5. Perut rase best owww
Lagi satu aku perasan, sakit belakang aku kurang lepas mengamalkannyerr...
Laki aku bile perut dia da ok, mmg tak makan dah la Coklat Love Habibi nih....kekwat! padehal aku beli utk dia.

And sbb aku rase mcm best, aku beli plak Masker Vagina, Jamu Aku Dara dengan MISS-V: Cool Medicated feminine wash.

Next entry aku akan ceritakan testimoni aku pasal 3 barang tu plak ek.....


No comments: