My Kedai SnS

Monday, May 13, 2013

Isnin yang mandom #2

Resepi sup tulang tu patutnye post khamis..
aku simpan draft konon nak update  tru phone sajork
tapi tetibe kat phone jadi berterabur bagai..
sentap hati kiteww.
so merase la harini post sampai dua...

hah!
lepas solat subuh pagi tadi kunun2 nak layan mata so bukak la fb kejap.
tibe dapat notification kate limit tenet aku dah abiss...
ehhhh....
aku check balik *100# baru pakai 689mb..
maknenyer ader dalam 2.3gig lagi kot
takpe... maybe maxis tingtong kejap je kot..

pastu slambe la bukak tenet....
tiberrrrr kredit mak kene potong nyahhhhhhhhhhh!!!
lahar tak lahar... habis 20 hinggit!
bahbi apekah yang melanda ini???
trus kosong kedit aku!
ehhh... sakit plak ati kitterw kan?
so aku buat SOS top-up odw nak g keje tu
bebel2 ngn en.asben..
dia pon kene jugak rupenya...

ini tak bole jadi..
aku call hotline yang 1300 xxxxxx (lupe pe number)
tak dapat...
mcm nak meroyan aku membebel sengsorang.. tak dapat2...
skali gugel2 dpt no 1800xxxxx plak....
haruslah tak pasal2 kene kicau... tak sempat abg tu nak bg salam...
hahahah...
pedulik ape aku...
rupenya yang 1800 tu utk postpaid.
rasekan.
tak pasal kene kicau...
tak kira, korg satu company kan?
so dia cakap ngn dia bagi report tu kat prepaid nyer department

AWAS!!
kicauan mak tak habis lagi.
harus panjangkan napsu kicauan mak di twitter pulak.
so setelah berkali2 berkicau...
ini hasil nyer..



so mak senyum lebar di situ
klu tak masuk credit mak
siap ko besok

mak bakar pencawang korang...
hahahahahah

kemain gengster kak ton..lantak!


 Ok ...
tarik napas
gambar kat bawah ni aku share kat ig

Kemain beli buku kt bigwolf aritu...
takder membacanyer pon... ader gak la bukak satu dua...
tp tgk gambar je...
hahhahaha

dasar pemalas.
nak buat camaner

Jumaat aritu mood en.asben nak buat apam lagi
ntah aper tebiat ntah.. tetibe rajin
ske sangat mkn apam.
sile buat sendiri





buat tak banyak pon
tapi bole la buat bekal maen futsal
bagi kengkawan dia rase
aku mkn pon ader la 4-5 ulas je..

bangga gak laki iols ni pandai wat apamm and some other menu
mmg kengkadang angin rajin dia sampai
ko tak payah tolong
nanti bergaduh
so biarkan je dia ketung ketang kat dapur tu
yang pasti lepas masak kompem bersepah
so, aku le jadi bibiknyer
takpe... tibe mood dia nak masak tu...
untung le kan
janji tak terbakar dapur sudah..

Ahad (smlm) buat kari kering.
dah blank tatau nak masak aper
so henjut je masak kari kering.


eh... trus lapar balik

buat simple je pon
goreng ayam + kentang + carrot dulu
then blend bwg putih+bwg merah+halia+rempah kari+cili boh+garam+gule+perencah cukup rase.
tumis 3 sekawan then tuang bahan blend tu.. bile pecah minyak baru masuk ayam+kentang+carrot yg dah goreng tadi.. then letak asam jawa skit... potong tomato then siap!

sonang gilos!

eh...
ok lah... panjang gak membebel harini

kbai!

No comments: