My Kedai SnS

Thursday, July 11, 2013

Puasa dan muntah

haaaa..... de mcm tajuk lagu tak?
itu le keadaan aku semlm..
pepagi nak g keje dah blurkkk.... tgahari bluurrkkk.... petang nak asar pon blurkkk...
eh... sampai lagi seminit nak buka pon tetapppp blurkkkk!
lembik badan!
yang penting pas iftar pon kuar jugak :'(
haishhhh!! taktau ape yang tinggal dlm perut nih
harap2 baby tak ape2...
sori baby ... mak ko kekwat mls nak ganti pose..
huhuhuu...
tapi alhamdulillah penuh sehari pose smlm
harini tak tau lagi
In Sya Allah harap penuh sampai sebulan
koser nak ganti2 ngn bayar fidyah bagai...
tapi tu klu dengan izin Allah la ...
klu tak nak buat camaner kan
dah tu klu aku tak pose pon nak mkn camane kat opis nih
then tak tentu lagi klu aku mkn, tak muntah pas tu
kan?

nasib la badan.... tu la lenkali sila planning 1st trimester tak kene bulan pose
so merase la kurus sampai turun berat badan sampai 4-5 kg
tak payah ubat kurus dah...
tambah plak bulan pose kan
lagi lah....

ape2 pon... mohon doakan i'll survive sampai penghujung Ramadhan.

owh.....
tibe nak tukar tajuk
we miss budak practical si gile Sue tu...
eventho kejap je... tapi aku rase dia berbaloi sangat
cakap tak de la nak kepit2 mcm budak practical skg nih
nak ajar pon senang si Sue tu... budak skrg ni mcm blur2 ayam je
sume tak tau...word ngn excel tersipu2 je
bile aku ajar, dia buat lain
pastu bile ku tegur, tak nak mengaku
pang kang haaaa
tensi nk menghabiskan duration dia 6 bulan nih
dah la keadaan aku camgini
aritu g check tak pasal naik BP aku

eh... byk sebenarnyer nak luahkan perasaan..
tapi biase lar... bulan pose kene spedo cakap elok2
kaver line skit..
walaupon dlm hati berbuku2 marah



No comments: