My Kedai SnS

Thursday, July 11, 2013

Dasar tak percaya kuasa Allah

Tajuk kemain.
yer .... aku tgh menahan sabar nih...

aku mcm tak paham
kenape ader few people yang dulu bole borak2 ngn aku ...
tibe aku mengandung nih...
trus kekwat tanak tegur sapa
ko sentap aku mengandung?
ko dah kenapaaaaaaaaaaaaaaaa??

ko solat kemain lagi... siap solat sunat bagai
tapi dah kenape mcm gitu
bukan aku tak cuba nak borak ngn ko
ko mmg choikan aku kan?
ehh... mohtip ko salahkan aku?
kira mcm ko nak salahkan Allah skali ke camaner sebenarnyer?
sbb aku mengandung?
sbb tu ko sentap ngn aku?

mcm org takde agama je
ko tak percaya qada' qadar Allah ke?

org mcm nih takle nak buat ape
mohon Allah bagi dia cepat sedar je
ko dah kenape tak pasal nk bermusuh ngn org
kan? ni belom org laen berjaya dlm hidup bagai lagi aku rase
cer kawan dia tetiba kaya.
ish... tak baik aku buruk sangka...
biarlah dia.... tak koser mak nak pikir...

cer la ko tu doa byk2.
bersihkan hati
mungkin sbb tu Allah tu kasik pending ko nak dpt anak
tapi ko tetap asyik salahkan org
cuba ko berdoa yang baik2 utk org laen
selain ko dpt pahala, mungkin Allah makbulkan doa ko plak nanti
yer dok??

eh... dah la...

bye!



No comments: