My Kedai SnS

Friday, September 13, 2013

Kemalasan di hari Jumaat

Ikutkan kemalasan 24jam nih
aku dah buat2 mc dah harinih
mls wei nak g keje
mmg org mengandung pemalas ek... ke aku sorg je
feeling nak manja2kan diri and bermalasan di umah...
tapi apekan daya...
keje tetap kene keje...
pikir brg dapur dah abis..
kang klu aku ponteng keje, nak mkn ape kat umah..
berbalik semula ke persoalan kemalasan utk msk
hahahahh...

kat opis level aku arini ader staff bwk nasik lemak ngn rendang ayam bagai...
sedekah sebelum dia bersalin kot...
tau je la klu da mencekik nasik lemak pepagi...
gile tak ketat plak kelopak mate sampai ke tengahari..
tgk number pon dah berbintang bijik mate aku

so mari mendownload muve...
hahahh

tgh download
ODW
Done - 1st Batch

Done - 2nd batch
So, paham tak betapa busynye aku lately?

hahahahaahah

ok lahh.... 
buhbai

No comments: